نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمایشگاه‌مجازی طراحی چند رسانه ای و بررسی اثر آن در پیشرفت تحصیلی فیزیک دانش آموزان یازدهم تجربی مدرسه حضرت قائم فریمان [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 61-68]
  • آزمون نهایی تحلیل سوالات فیزیک پایه دوازدهم کنکور سراسری و آزمون های نهایی سال 1400 با تأکید بر حیطه‌های شناختی بلوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 1-10]
  • آموزش آموزش زیست‌شناسی به کمک کیت BioBits™ [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 49-58]
  • آموزش ریاضی بررسی میزان اثربخشی آموزش درس ریاضی با رویکرد حل مسئله بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مسئله [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 39-49]
  • آموزش زیست شناسی مطالعه آموزش زیست شناسی در ایران در مقایسه با چند کشور جهان [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 1-20]
  • آموزش زیست شناسی مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس با نقشه مفهومی در مقایسه با روش سنتی در آموزش زیست شناسی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 21-27]
  • آموزش سنتی بررسی اثربخشی روش تدریس کندوکاو بر بهبود قدرت مشاهده دانش آموزان در درس فیزیک [دوره 9، شماره 30، 1402]
  • آموزش سنگاپور بررسی آموزش فیزیک در سنگاپور [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 25-35]
  • آموزش شیمی بررسی کج‌فهمی‌های دانش‌آموزان دوره متوسطه در یادگیری مفاهیم گرماشیمی [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 7-20]
  • آموزش فراشناخت اثربخشی بکارگیری آموزش مهارت‌های فراشناختی در کنار آموزش با رویکرد فراشناختی در حل مسئله مباحث فیزیک علوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 25-33]
  • آموزش فیزیک بازسازی یک رویکرد آموزشی-تفکری برای یادگیری مفهومی نظریه نسبیت خاص [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 1-6]
  • آموزش فیزیک دخالت دادن دانش آموزان منفعل در امر یاددهی ـ یادگیری به کمک روش تدریس بارش فکری [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 34-40]
  • آیات قرآن بررسی پدیده های فیزیک از دیدگاه قرآن و تبیین روش های برتر آموزش فیزیک با الگوگیری از آیات قرآن [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 41-51]

ا

  • استراژی کلاس درس تقویت یادگیری مستقل در کلاس درس شیمی در بین دانش آموزان بزرگسال بازمانده از تحصیل : یک اقدام پژوهی در کلاس درس [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 16-24]
  • اصطکاک بررسی محتوای کتاب های درسی علوم تجربی در مبحث اصطکاک با کمک مدل ارزشیابی SOLO [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 1-15]
  • افت تحصیلی بهره‌گیری از روش تدریس پیش‌سازمان‌دهنده در بهبود افت تحصیلی دانش‌آموز پایة چهارم در درس ریاضی [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 21-38]
  • افت تحصیلی بررسی علل افت تحصیل دانش آموزان در درس فیزیک دهم ونمودار علت ومعلول آزمایشگاه با ماتریس SWOT [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 17-24]
  • اقدام‌پژوهی بهره‌گیری از روش تدریس پیش‌سازمان‌دهنده در بهبود افت تحصیلی دانش‌آموز پایة چهارم در درس ریاضی [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 21-38]
  • اقدام پژوهی تقویت یادگیری مستقل در کلاس درس شیمی در بین دانش آموزان بزرگسال بازمانده از تحصیل : یک اقدام پژوهی در کلاس درس [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 16-24]
  • اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک طراحی نرم افزار«محتوای آموزشی علوم تجربی789» وروش های خلاق دیگر،دانش آموزانم رافعال تر وکلاس علوم تجربی راجذاب ترنمایم ؟ [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 36-51]
  • اقدام پژوهی علوم تجربی چگونه توانستم به کمک طراحی نرم افزار«محتوای آموزشی علوم تجربی789» وروش های خلاق دیگر،دانش آموزانم رافعال تر وکلاس علوم تجربی راجذاب ترنمایم ؟ [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 36-51]
  • ایزوتوپ پرتوزا آموزش مفاهیم پرتوزایی و نیمه عمر با رویکرد STEAM [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 11-16]

ب

  • بارش فکری دخالت دادن دانش آموزان منفعل در امر یاددهی ـ یادگیری به کمک روش تدریس بارش فکری [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 34-40]
  • بدمفهومش‌های نسبیت بازسازی یک رویکرد آموزشی-تفکری برای یادگیری مفهومی نظریه نسبیت خاص [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 1-6]
  • بررسی سیستماتیک بررسی سیستماتیک مدل 5E در آموزش علوم تجربی: پیشنهاد یک مدل آموزشی مبتنی بر STEM [دوره 9، شماره 30، 1402]
  • برنامه درسی فیزیک بررسی آموزش فیزیک در سنگاپور [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 25-35]

پ

  • پایه یازدهم مقایسه روش های سنتی و نوین تدریس در آموزش زیست شناسی بر دانش آموزان پایه یازدهم شهر شیراز [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 28-34]
  • پرسش و پاسخ تقویت یادگیری مستقل در کلاس درس شیمی در بین دانش آموزان بزرگسال بازمانده از تحصیل : یک اقدام پژوهی در کلاس درس [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 16-24]
  • پیشرفت‌تحصیلی طراحی چند رسانه ای و بررسی اثر آن در پیشرفت تحصیلی فیزیک دانش آموزان یازدهم تجربی مدرسه حضرت قائم فریمان [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 61-68]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی اثربخشی روش تدریس کندوکاو بر بهبود قدرت مشاهده دانش آموزان در درس فیزیک [دوره 9، شماره 30، 1402]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی میزان اثربخشی آموزش درس ریاضی با رویکرد حل مسئله بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مسئله [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 39-49]

ت

  • تحلیل سوالات. به انگلیسی تحلیل سوالات فیزیک پایه دوازدهم کنکور سراسری و آزمون های نهایی سال 1400 با تأکید بر حیطه‌های شناختی بلوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 1-10]
  • تحلیل محتوا بررسی محتوای کتاب های درسی علوم تجربی در مبحث اصطکاک با کمک مدل ارزشیابی SOLO [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 1-15]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم از منظر فعال یا غیر فعال بودن براساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 35-48]
  • تشبیه طراحی چند رسانه ای و بررسی اثر آن در پیشرفت تحصیلی فیزیک دانش آموزان یازدهم تجربی مدرسه حضرت قائم فریمان [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 61-68]

چ

  • چالش ها مطالعه آموزش زیست شناسی در ایران در مقایسه با چند کشور جهان [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 1-20]
  • چندرسانه‌ای طراحی چند رسانه ای و بررسی اثر آن در پیشرفت تحصیلی فیزیک دانش آموزان یازدهم تجربی مدرسه حضرت قائم فریمان [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 61-68]

ح

  • حل مسئله اثربخشی بکارگیری آموزش مهارت‌های فراشناختی در کنار آموزش با رویکرد فراشناختی در حل مسئله مباحث فیزیک علوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 25-33]
  • حواس آموزش زیست‌شناسی به کمک کیت BioBits™ [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 49-58]
  • حیطه‌های شناختی بلوم تحلیل سوالات فیزیک پایه دوازدهم کنکور سراسری و آزمون های نهایی سال 1400 با تأکید بر حیطه‌های شناختی بلوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 1-10]

خ

  • خود راهبری تقویت یادگیری مستقل در کلاس درس شیمی در بین دانش آموزان بزرگسال بازمانده از تحصیل : یک اقدام پژوهی در کلاس درس [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 16-24]

د

  • دانش آموزان منفعل دخالت دادن دانش آموزان منفعل در امر یاددهی ـ یادگیری به کمک روش تدریس بارش فکری [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 34-40]
  • دانش آموز محور مقایسه روش های سنتی و نوین تدریس در آموزش زیست شناسی بر دانش آموزان پایه یازدهم شهر شیراز [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 28-34]
  • دانشجو معلم توسعه دانش محتوایی تربیتی فناورانه (TPACK)دانشجو معلمان در آموزش زیست‌شناسی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 59-69]
  • دانش محتوایی تربیتی فناورانه توسعه دانش محتوایی تربیتی فناورانه (TPACK)دانشجو معلمان در آموزش زیست‌شناسی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 59-69]
  • درس علوم تجربی چگونه توانستم به کمک طراحی نرم افزار«محتوای آموزشی علوم تجربی789» وروش های خلاق دیگر،دانش آموزانم رافعال تر وکلاس علوم تجربی راجذاب ترنمایم ؟ [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 36-51]

ر

  • راهکار های بهبود مطالعه آموزش زیست شناسی در ایران در مقایسه با چند کشور جهان [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 1-20]
  • روش تدریس مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس با نقشه مفهومی در مقایسه با روش سنتی در آموزش زیست شناسی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 21-27]
  • روش تدریس پیش‌سازمان‌دهنده بهره‌گیری از روش تدریس پیش‌سازمان‌دهنده در بهبود افت تحصیلی دانش‌آموز پایة چهارم در درس ریاضی [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 21-38]
  • روش هـای تـدریس بررسی پدیده های فیزیک از دیدگاه قرآن و تبیین روش های برتر آموزش فیزیک با الگوگیری از آیات قرآن [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 41-51]
  • رویکرد حل مسئله بررسی میزان اثربخشی آموزش درس ریاضی با رویکرد حل مسئله بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مسئله [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 39-49]
  • ریاضی بهره‌گیری از روش تدریس پیش‌سازمان‌دهنده در بهبود افت تحصیلی دانش‌آموز پایة چهارم در درس ریاضی [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 21-38]

ز

  • زیست‌شناسی آموزش زیست‌شناسی به کمک کیت BioBits™ [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 49-58]
  • زیست‌شناسی توسعه دانش محتوایی تربیتی فناورانه (TPACK)دانشجو معلمان در آموزش زیست‌شناسی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 59-69]
  • زیست شناسی مقایسه روش های سنتی و نوین تدریس در آموزش زیست شناسی بر دانش آموزان پایه یازدهم شهر شیراز [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 28-34]
  • زیست شناسی پایه دوازدهم تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم از منظر فعال یا غیر فعال بودن براساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 35-48]

س

  • سخنرانی مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس با نقشه مفهومی در مقایسه با روش سنتی در آموزش زیست شناسی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 21-27]

ش

  • شبیه‌سازی طراحی چند رسانه ای و بررسی اثر آن در پیشرفت تحصیلی فیزیک دانش آموزان یازدهم تجربی مدرسه حضرت قائم فریمان [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 61-68]
  • شبیه سازی بررسی آموزش فیزیک در سنگاپور [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 25-35]
  • شیمی‌فیزیک بررسی کج‌فهمی‌های دانش‌آموزان دوره متوسطه در یادگیری مفاهیم گرماشیمی [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 7-20]

ع

  • علت ومعلول بررسی علل افت تحصیل دانش آموزان در درس فیزیک دهم ونمودار علت ومعلول آزمایشگاه با ماتریس SWOT [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 17-24]

ف

  • فراشناخت اثربخشی بکارگیری آموزش مهارت‌های فراشناختی در کنار آموزش با رویکرد فراشناختی در حل مسئله مباحث فیزیک علوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 25-33]
  • فعال- غیرفعال تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم از منظر فعال یا غیر فعال بودن براساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 35-48]
  • فناوری توسعه دانش محتوایی تربیتی فناورانه (TPACK)دانشجو معلمان در آموزش زیست‌شناسی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 59-69]
  • فیزیک بررسی آموزش فیزیک در سنگاپور [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 25-35]
  • فیزیک بررسی پدیده های فیزیک از دیدگاه قرآن و تبیین روش های برتر آموزش فیزیک با الگوگیری از آیات قرآن [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 41-51]
  • فیزیک پایه دوازدهم تحلیل سوالات فیزیک پایه دوازدهم کنکور سراسری و آزمون های نهایی سال 1400 با تأکید بر حیطه‌های شناختی بلوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 1-10]
  • فیزیک مدرن بازسازی یک رویکرد آموزشی-تفکری برای یادگیری مفهومی نظریه نسبیت خاص [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 1-6]

ک

  • کتاب‌های درسی علوم تجربی بررسی محتوای کتاب های درسی علوم تجربی در مبحث اصطکاک با کمک مدل ارزشیابی SOLO [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 1-15]
  • کج‌فهمی بررسی کج‌فهمی‌های دانش‌آموزان دوره متوسطه در یادگیری مفاهیم گرماشیمی [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 7-20]
  • کلاس درس شیمی تقویت یادگیری مستقل در کلاس درس شیمی در بین دانش آموزان بزرگسال بازمانده از تحصیل : یک اقدام پژوهی در کلاس درس [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 16-24]
  • کلاس علوم تجربی چگونه توانستم به کمک طراحی نرم افزار«محتوای آموزشی علوم تجربی789» وروش های خلاق دیگر،دانش آموزانم رافعال تر وکلاس علوم تجربی راجذاب ترنمایم ؟ [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 36-51]
  • کلمات کلیدی : چگونگی توزیع مطالعات تجربی بررسی سیستماتیک مدل 5E در آموزش علوم تجربی: پیشنهاد یک مدل آموزشی مبتنی بر STEM [دوره 9، شماره 30، 1402]
  • کندوکاو بررسی اثربخشی روش تدریس کندوکاو بر بهبود قدرت مشاهده دانش آموزان در درس فیزیک [دوره 9، شماره 30، 1402]
  • کنکور سراسری تحلیل سوالات فیزیک پایه دوازدهم کنکور سراسری و آزمون های نهایی سال 1400 با تأکید بر حیطه‌های شناختی بلوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 1-10]
  • کیت BioBits™ آموزش زیست‌شناسی به کمک کیت BioBits™ [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 49-58]
  • کیفیت آموزشی بررسی علل افت تحصیل دانش آموزان در درس فیزیک دهم ونمودار علت ومعلول آزمایشگاه با ماتریس SWOT [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 17-24]

گ

  • گرماشیمی بررسی کج‌فهمی‌های دانش‌آموزان دوره متوسطه در یادگیری مفاهیم گرماشیمی [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 7-20]

م

  • ماتریس SWOT بررسی علل افت تحصیل دانش آموزان در درس فیزیک دهم ونمودار علت ومعلول آزمایشگاه با ماتریس SWOT [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 17-24]
  • متافیزیک بررسی پدیده های فیزیک از دیدگاه قرآن و تبیین روش های برتر آموزش فیزیک با الگوگیری از آیات قرآن [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 41-51]
  • مدل5E بررسی سیستماتیک مدل 5E در آموزش علوم تجربی: پیشنهاد یک مدل آموزشی مبتنی بر STEM [دوره 9، شماره 30، 1402]
  • مدل ارزشیابی SOLO بررسی محتوای کتاب های درسی علوم تجربی در مبحث اصطکاک با کمک مدل ارزشیابی SOLO [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 1-15]
  • مشارکت فعال دانش آموزان چگونه توانستم به کمک طراحی نرم افزار«محتوای آموزشی علوم تجربی789» وروش های خلاق دیگر،دانش آموزانم رافعال تر وکلاس علوم تجربی راجذاب ترنمایم ؟ [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 36-51]
  • معلم محور مقایسه روش های سنتی و نوین تدریس در آموزش زیست شناسی بر دانش آموزان پایه یازدهم شهر شیراز [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 28-34]
  • مهارت حل مسئله بررسی میزان اثربخشی آموزش درس ریاضی با رویکرد حل مسئله بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مسئله [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 39-49]
  • مهارت‌های قرن 21 بررسی سیستماتیک مدل 5E در آموزش علوم تجربی: پیشنهاد یک مدل آموزشی مبتنی بر STEM [دوره 9، شماره 30، 1402]

ن

  • نرم افزار علوم تجربی چگونه توانستم به کمک طراحی نرم افزار«محتوای آموزشی علوم تجربی789» وروش های خلاق دیگر،دانش آموزانم رافعال تر وکلاس علوم تجربی راجذاب ترنمایم ؟ [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 36-51]
  • نظریه نسبیت خاص بازسازی یک رویکرد آموزشی-تفکری برای یادگیری مفهومی نظریه نسبیت خاص [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 1-6]
  • نقشه مفهومی مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس با نقشه مفهومی در مقایسه با روش سنتی در آموزش زیست شناسی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 21-27]
  • نمودار‌مفهومی طراحی چند رسانه ای و بررسی اثر آن در پیشرفت تحصیلی فیزیک دانش آموزان یازدهم تجربی مدرسه حضرت قائم فریمان [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 61-68]
  • نیمه عمر آموزش مفاهیم پرتوزایی و نیمه عمر با رویکرد STEAM [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 11-16]

و

  • واپاشی هسته ای آموزش مفاهیم پرتوزایی و نیمه عمر با رویکرد STEAM [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 11-16]
  • واقعیت افزوده طراحی چند رسانه ای و بررسی اثر آن در پیشرفت تحصیلی فیزیک دانش آموزان یازدهم تجربی مدرسه حضرت قائم فریمان [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 61-68]
  • ویلیام رومی تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم از منظر فعال یا غیر فعال بودن براساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 35-48]

ه

  • همخوانی با قرآن بررسی پدیده های فیزیک از دیدگاه قرآن و تبیین روش های برتر آموزش فیزیک با الگوگیری از آیات قرآن [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 41-51]

ی

  • یادگیری اثربخشی بکارگیری آموزش مهارت‌های فراشناختی در کنار آموزش با رویکرد فراشناختی در حل مسئله مباحث فیزیک علوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 25-33]
  • یادگیری مستقل تقویت یادگیری مستقل در کلاس درس شیمی در بین دانش آموزان بزرگسال بازمانده از تحصیل : یک اقدام پژوهی در کلاس درس [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 16-24]