آ
-
آزمایشگاهمجازی
طراحی چند رسانه ای و بررسی اثر آن در پیشرفت تحصیلی فیزیک دانش آموزان یازدهم تجربی مدرسه حضرت قائم فریمان [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 61-68]
-
آزمون نهایی
تحلیل سوالات فیزیک پایه دوازدهم کنکور سراسری و آزمون های نهایی سال 1400 با تأکید بر حیطههای شناختی بلوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 1-10]
-
آموزش
آموزش زیستشناسی به کمک کیت BioBits™ [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 49-58]
-
آموزش ریاضی
بررسی میزان اثربخشی آموزش درس ریاضی با رویکرد حل مسئله بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مسئله [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 39-49]
-
آموزش زیست شناسی
مطالعه آموزش زیست شناسی در ایران در مقایسه با چند کشور جهان [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 1-20]
-
آموزش زیست شناسی
مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس با نقشه مفهومی در مقایسه با روش سنتی در آموزش زیست شناسی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 21-27]
-
آموزش سنتی
بررسی اثربخشی روش تدریس کندوکاو بر بهبود قدرت مشاهده دانش آموزان در درس فیزیک [دوره 9، شماره 30، 1402]
-
آموزش سنگاپور
بررسی آموزش فیزیک در سنگاپور [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 25-35]
-
آموزش شیمی
بررسی کجفهمیهای دانشآموزان دوره متوسطه در یادگیری مفاهیم گرماشیمی [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 7-20]
-
آموزش فراشناخت
اثربخشی بکارگیری آموزش مهارتهای فراشناختی در کنار آموزش با رویکرد فراشناختی در حل مسئله مباحث فیزیک علوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 25-33]
-
آموزش فیزیک
بازسازی یک رویکرد آموزشی-تفکری برای یادگیری مفهومی نظریه نسبیت خاص [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 1-6]
-
آموزش فیزیک
دخالت دادن دانش آموزان منفعل در امر یاددهی ـ یادگیری به کمک روش تدریس بارش فکری [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 34-40]
-
آیات قرآن
بررسی پدیده های فیزیک از دیدگاه قرآن و تبیین روش های برتر آموزش فیزیک با الگوگیری از آیات قرآن [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 41-51]
ا
-
استراژی کلاس درس
تقویت یادگیری مستقل در کلاس درس شیمی در بین دانش آموزان بزرگسال بازمانده از تحصیل : یک اقدام پژوهی در کلاس درس [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 16-24]
-
اصطکاک
بررسی محتوای کتاب های درسی علوم تجربی در مبحث اصطکاک با کمک مدل ارزشیابی SOLO [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 1-15]
-
افت تحصیلی
بهرهگیری از روش تدریس پیشسازماندهنده در بهبود افت تحصیلی دانشآموز پایة چهارم در درس ریاضی [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 21-38]
-
افت تحصیلی
بررسی علل افت تحصیل دانش آموزان در درس فیزیک دهم ونمودار علت ومعلول آزمایشگاه با ماتریس SWOT [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 17-24]
-
اقدامپژوهی
بهرهگیری از روش تدریس پیشسازماندهنده در بهبود افت تحصیلی دانشآموز پایة چهارم در درس ریاضی [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 21-38]
-
اقدام پژوهی
تقویت یادگیری مستقل در کلاس درس شیمی در بین دانش آموزان بزرگسال بازمانده از تحصیل : یک اقدام پژوهی در کلاس درس [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 16-24]
-
اقدام پژوهی
چگونه توانستم به کمک طراحی نرم افزار«محتوای آموزشی علوم تجربی789» وروش های خلاق دیگر،دانش آموزانم رافعال تر وکلاس علوم تجربی راجذاب ترنمایم ؟ [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 36-51]
-
اقدام پژوهی علوم تجربی
چگونه توانستم به کمک طراحی نرم افزار«محتوای آموزشی علوم تجربی789» وروش های خلاق دیگر،دانش آموزانم رافعال تر وکلاس علوم تجربی راجذاب ترنمایم ؟ [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 36-51]
-
ایزوتوپ پرتوزا
آموزش مفاهیم پرتوزایی و نیمه عمر با رویکرد STEAM [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 11-16]
ب
-
بارش فکری
دخالت دادن دانش آموزان منفعل در امر یاددهی ـ یادگیری به کمک روش تدریس بارش فکری [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 34-40]
-
بدمفهومشهای نسبیت
بازسازی یک رویکرد آموزشی-تفکری برای یادگیری مفهومی نظریه نسبیت خاص [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 1-6]
-
بررسی سیستماتیک
بررسی سیستماتیک مدل 5E در آموزش علوم تجربی: پیشنهاد یک مدل آموزشی مبتنی بر STEM [دوره 9، شماره 30، 1402]
-
برنامه درسی فیزیک
بررسی آموزش فیزیک در سنگاپور [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 25-35]
پ
-
پایه یازدهم
مقایسه روش های سنتی و نوین تدریس در آموزش زیست شناسی بر دانش آموزان پایه یازدهم شهر شیراز [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 28-34]
-
پرسش و پاسخ
تقویت یادگیری مستقل در کلاس درس شیمی در بین دانش آموزان بزرگسال بازمانده از تحصیل : یک اقدام پژوهی در کلاس درس [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 16-24]
-
پیشرفتتحصیلی
طراحی چند رسانه ای و بررسی اثر آن در پیشرفت تحصیلی فیزیک دانش آموزان یازدهم تجربی مدرسه حضرت قائم فریمان [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 61-68]
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی اثربخشی روش تدریس کندوکاو بر بهبود قدرت مشاهده دانش آموزان در درس فیزیک [دوره 9، شماره 30، 1402]
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی میزان اثربخشی آموزش درس ریاضی با رویکرد حل مسئله بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مسئله [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 39-49]
ت
-
تحلیل سوالات. به انگلیسی
تحلیل سوالات فیزیک پایه دوازدهم کنکور سراسری و آزمون های نهایی سال 1400 با تأکید بر حیطههای شناختی بلوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 1-10]
-
تحلیل محتوا
بررسی محتوای کتاب های درسی علوم تجربی در مبحث اصطکاک با کمک مدل ارزشیابی SOLO [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 1-15]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم از منظر فعال یا غیر فعال بودن براساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 35-48]
-
تشبیه
طراحی چند رسانه ای و بررسی اثر آن در پیشرفت تحصیلی فیزیک دانش آموزان یازدهم تجربی مدرسه حضرت قائم فریمان [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 61-68]
چ
-
چالش ها
مطالعه آموزش زیست شناسی در ایران در مقایسه با چند کشور جهان [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 1-20]
-
چندرسانهای
طراحی چند رسانه ای و بررسی اثر آن در پیشرفت تحصیلی فیزیک دانش آموزان یازدهم تجربی مدرسه حضرت قائم فریمان [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 61-68]
ح
-
حل مسئله
اثربخشی بکارگیری آموزش مهارتهای فراشناختی در کنار آموزش با رویکرد فراشناختی در حل مسئله مباحث فیزیک علوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 25-33]
-
حواس
آموزش زیستشناسی به کمک کیت BioBits™ [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 49-58]
-
حیطههای شناختی بلوم
تحلیل سوالات فیزیک پایه دوازدهم کنکور سراسری و آزمون های نهایی سال 1400 با تأکید بر حیطههای شناختی بلوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 1-10]
خ
-
خود راهبری
تقویت یادگیری مستقل در کلاس درس شیمی در بین دانش آموزان بزرگسال بازمانده از تحصیل : یک اقدام پژوهی در کلاس درس [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 16-24]
د
-
دانش آموزان منفعل
دخالت دادن دانش آموزان منفعل در امر یاددهی ـ یادگیری به کمک روش تدریس بارش فکری [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 34-40]
-
دانش آموز محور
مقایسه روش های سنتی و نوین تدریس در آموزش زیست شناسی بر دانش آموزان پایه یازدهم شهر شیراز [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 28-34]
-
دانشجو معلم
توسعه دانش محتوایی تربیتی فناورانه (TPACK)دانشجو معلمان در آموزش زیستشناسی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 59-69]
-
دانش محتوایی تربیتی فناورانه
توسعه دانش محتوایی تربیتی فناورانه (TPACK)دانشجو معلمان در آموزش زیستشناسی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 59-69]
-
درس علوم تجربی
چگونه توانستم به کمک طراحی نرم افزار«محتوای آموزشی علوم تجربی789» وروش های خلاق دیگر،دانش آموزانم رافعال تر وکلاس علوم تجربی راجذاب ترنمایم ؟ [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 36-51]
ر
-
راهکار های بهبود
مطالعه آموزش زیست شناسی در ایران در مقایسه با چند کشور جهان [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 1-20]
-
روش تدریس
مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس با نقشه مفهومی در مقایسه با روش سنتی در آموزش زیست شناسی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 21-27]
-
روش تدریس پیشسازماندهنده
بهرهگیری از روش تدریس پیشسازماندهنده در بهبود افت تحصیلی دانشآموز پایة چهارم در درس ریاضی [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 21-38]
-
روش هـای تـدریس
بررسی پدیده های فیزیک از دیدگاه قرآن و تبیین روش های برتر آموزش فیزیک با الگوگیری از آیات قرآن [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 41-51]
-
رویکرد حل مسئله
بررسی میزان اثربخشی آموزش درس ریاضی با رویکرد حل مسئله بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مسئله [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 39-49]
-
ریاضی
بهرهگیری از روش تدریس پیشسازماندهنده در بهبود افت تحصیلی دانشآموز پایة چهارم در درس ریاضی [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 21-38]
ز
-
زیستشناسی
آموزش زیستشناسی به کمک کیت BioBits™ [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 49-58]
-
زیستشناسی
توسعه دانش محتوایی تربیتی فناورانه (TPACK)دانشجو معلمان در آموزش زیستشناسی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 59-69]
-
زیست شناسی
مقایسه روش های سنتی و نوین تدریس در آموزش زیست شناسی بر دانش آموزان پایه یازدهم شهر شیراز [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 28-34]
-
زیست شناسی پایه دوازدهم
تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم از منظر فعال یا غیر فعال بودن براساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 35-48]
س
-
سخنرانی
مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس با نقشه مفهومی در مقایسه با روش سنتی در آموزش زیست شناسی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 21-27]
ش
-
شبیهسازی
طراحی چند رسانه ای و بررسی اثر آن در پیشرفت تحصیلی فیزیک دانش آموزان یازدهم تجربی مدرسه حضرت قائم فریمان [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 61-68]
-
شبیه سازی
بررسی آموزش فیزیک در سنگاپور [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 25-35]
-
شیمیفیزیک
بررسی کجفهمیهای دانشآموزان دوره متوسطه در یادگیری مفاهیم گرماشیمی [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 7-20]
ع
-
علت ومعلول
بررسی علل افت تحصیل دانش آموزان در درس فیزیک دهم ونمودار علت ومعلول آزمایشگاه با ماتریس SWOT [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 17-24]
ف
-
فراشناخت
اثربخشی بکارگیری آموزش مهارتهای فراشناختی در کنار آموزش با رویکرد فراشناختی در حل مسئله مباحث فیزیک علوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 25-33]
-
فعال- غیرفعال
تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم از منظر فعال یا غیر فعال بودن براساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 35-48]
-
فناوری
توسعه دانش محتوایی تربیتی فناورانه (TPACK)دانشجو معلمان در آموزش زیستشناسی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 59-69]
-
فیزیک
بررسی آموزش فیزیک در سنگاپور [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 25-35]
-
فیزیک
بررسی پدیده های فیزیک از دیدگاه قرآن و تبیین روش های برتر آموزش فیزیک با الگوگیری از آیات قرآن [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 41-51]
-
فیزیک پایه دوازدهم
تحلیل سوالات فیزیک پایه دوازدهم کنکور سراسری و آزمون های نهایی سال 1400 با تأکید بر حیطههای شناختی بلوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 1-10]
-
فیزیک مدرن
بازسازی یک رویکرد آموزشی-تفکری برای یادگیری مفهومی نظریه نسبیت خاص [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 1-6]
ک
-
کتابهای درسی علوم تجربی
بررسی محتوای کتاب های درسی علوم تجربی در مبحث اصطکاک با کمک مدل ارزشیابی SOLO [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 1-15]
-
کجفهمی
بررسی کجفهمیهای دانشآموزان دوره متوسطه در یادگیری مفاهیم گرماشیمی [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 7-20]
-
کلاس درس شیمی
تقویت یادگیری مستقل در کلاس درس شیمی در بین دانش آموزان بزرگسال بازمانده از تحصیل : یک اقدام پژوهی در کلاس درس [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 16-24]
-
کلاس علوم تجربی
چگونه توانستم به کمک طراحی نرم افزار«محتوای آموزشی علوم تجربی789» وروش های خلاق دیگر،دانش آموزانم رافعال تر وکلاس علوم تجربی راجذاب ترنمایم ؟ [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 36-51]
-
کلمات کلیدی : چگونگی توزیع مطالعات تجربی
بررسی سیستماتیک مدل 5E در آموزش علوم تجربی: پیشنهاد یک مدل آموزشی مبتنی بر STEM [دوره 9، شماره 30، 1402]
-
کندوکاو
بررسی اثربخشی روش تدریس کندوکاو بر بهبود قدرت مشاهده دانش آموزان در درس فیزیک [دوره 9، شماره 30، 1402]
-
کنکور سراسری
تحلیل سوالات فیزیک پایه دوازدهم کنکور سراسری و آزمون های نهایی سال 1400 با تأکید بر حیطههای شناختی بلوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 1-10]
-
کیت BioBits™
آموزش زیستشناسی به کمک کیت BioBits™ [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 49-58]
-
کیفیت آموزشی
بررسی علل افت تحصیل دانش آموزان در درس فیزیک دهم ونمودار علت ومعلول آزمایشگاه با ماتریس SWOT [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 17-24]
گ
-
گرماشیمی
بررسی کجفهمیهای دانشآموزان دوره متوسطه در یادگیری مفاهیم گرماشیمی [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 7-20]
م
-
ماتریس SWOT
بررسی علل افت تحصیل دانش آموزان در درس فیزیک دهم ونمودار علت ومعلول آزمایشگاه با ماتریس SWOT [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 17-24]
-
متافیزیک
بررسی پدیده های فیزیک از دیدگاه قرآن و تبیین روش های برتر آموزش فیزیک با الگوگیری از آیات قرآن [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 41-51]
-
مدل5E
بررسی سیستماتیک مدل 5E در آموزش علوم تجربی: پیشنهاد یک مدل آموزشی مبتنی بر STEM [دوره 9، شماره 30، 1402]
-
مدل ارزشیابی SOLO
بررسی محتوای کتاب های درسی علوم تجربی در مبحث اصطکاک با کمک مدل ارزشیابی SOLO [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 1-15]
-
مشارکت فعال دانش آموزان
چگونه توانستم به کمک طراحی نرم افزار«محتوای آموزشی علوم تجربی789» وروش های خلاق دیگر،دانش آموزانم رافعال تر وکلاس علوم تجربی راجذاب ترنمایم ؟ [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 36-51]
-
معلم محور
مقایسه روش های سنتی و نوین تدریس در آموزش زیست شناسی بر دانش آموزان پایه یازدهم شهر شیراز [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 28-34]
-
مهارت حل مسئله
بررسی میزان اثربخشی آموزش درس ریاضی با رویکرد حل مسئله بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مسئله [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 39-49]
-
مهارتهای قرن 21
بررسی سیستماتیک مدل 5E در آموزش علوم تجربی: پیشنهاد یک مدل آموزشی مبتنی بر STEM [دوره 9، شماره 30، 1402]
ن
-
نرم افزار علوم تجربی
چگونه توانستم به کمک طراحی نرم افزار«محتوای آموزشی علوم تجربی789» وروش های خلاق دیگر،دانش آموزانم رافعال تر وکلاس علوم تجربی راجذاب ترنمایم ؟ [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 36-51]
-
نظریه نسبیت خاص
بازسازی یک رویکرد آموزشی-تفکری برای یادگیری مفهومی نظریه نسبیت خاص [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 1-6]
-
نقشه مفهومی
مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس با نقشه مفهومی در مقایسه با روش سنتی در آموزش زیست شناسی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 21-27]
-
نمودارمفهومی
طراحی چند رسانه ای و بررسی اثر آن در پیشرفت تحصیلی فیزیک دانش آموزان یازدهم تجربی مدرسه حضرت قائم فریمان [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 61-68]
-
نیمه عمر
آموزش مفاهیم پرتوزایی و نیمه عمر با رویکرد STEAM [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 11-16]
و
-
واپاشی هسته ای
آموزش مفاهیم پرتوزایی و نیمه عمر با رویکرد STEAM [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 11-16]
-
واقعیت افزوده
طراحی چند رسانه ای و بررسی اثر آن در پیشرفت تحصیلی فیزیک دانش آموزان یازدهم تجربی مدرسه حضرت قائم فریمان [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 61-68]
-
ویلیام رومی
تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم از منظر فعال یا غیر فعال بودن براساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 35-48]
ه
-
همخوانی با قرآن
بررسی پدیده های فیزیک از دیدگاه قرآن و تبیین روش های برتر آموزش فیزیک با الگوگیری از آیات قرآن [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 41-51]
ی
-
یادگیری
اثربخشی بکارگیری آموزش مهارتهای فراشناختی در کنار آموزش با رویکرد فراشناختی در حل مسئله مباحث فیزیک علوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 25-33]
-
یادگیری مستقل
تقویت یادگیری مستقل در کلاس درس شیمی در بین دانش آموزان بزرگسال بازمانده از تحصیل : یک اقدام پژوهی در کلاس درس [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 16-24]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد